2 Şubat 2010 Salı

FEYHAN GÜVER !...




Kendini anlatan tümcelerini yayınladığımız Feyhan kardeşimizi seviyoruz....

'' trakya’nın küçük bir köyünde takriben eylül ortaları; avlusunda üç ıhlamur ağacı ve bir sürü kasımpatı olan dört odalı bir evde doğdum… babam öğretmen, annemse sadece anneydi.. üç kardeştik… İlkokulu köyde okudum… dut ağacına tırmanma ve bir çeşit bowling’e benzeyen dokuz kiremit oyunlarında çok başarılıydım… yatılı okul sınavlarını kazanıp istanbul kız lisesi’ne gidince bu işleri bıraktım… ortaokul ve lise’yi istanbul’da okuduktan ve bilumum kitap ve defterlerimin arka kapaklarının ön yüzlerine envai çeşit resim, at kafası ve çizgi roman karakterleri çizdikten sonra köye döndüm… köye döner dönmez ilk işim annemin ısrarlarıyla bir buçuk yılda on iki kişilik bir dantel masa örtüsü örmek oldu… baktım ki bu işler zor kendimi mizah dergilerine vurdum… bir iki çiziktireyim derken derginin amatör sayfalarına karikatürler göndermeye başladım… gırgır,çarşaf derken limon’u karikatür yağmuruna tuttum… bir sabah kalktığımda baktım ki limon’da “ bayır gülü ” isimli bir köşem olmuş… hatta mizah yazıları da gönderdiğim için iki köşem olmuş…artık ondan sonrası çorap söküğü….. başka bir sabah kalktım ki aradan 14 yıl geçmiş… istanbul’a taşınmışım… evlenmişim…. bir kitabım, dört karikatür albümüm, bir oğlum olmuş… oğlum beş yaşına gelmiş… zırnık bir şey anladıysam turp olayım…''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder