25 Temmuz 2012 Çarşamba

YAŞAR KEMAL TURAN '' TAVLA '' İLE ARAMIZDA !...








Yaşar Kemal Turan kardeşimizin '' Tavla '' adlı çalışmasını görünce çok çok beğendim. Ve kendisinden bu çizgiyi yayınlanamak için izin istedim. Sağolsun o izni bana verdi. Ama Yaşar Kemal Turan Kardeşimiz, yakışıklı olmasına karşın facebookta pek resim paylaşmıyor...Ben de kendisi gibi eğitimci olan eşiyle resmini yayımlamaya karar verdim. Umarım ; dünya güzeli bu aile beni mazur görürler. Ben de kendilerine ; bir yaşam boyu, sağlık, mutluluk ve afiyet diliyorum...Allah ağzınızın tadını bozmasın !...

ÖZEL YETKİLİ KARİKATÜRLERİYLE LEVENT DAĞAŞAN '' HARBİCİ MİZAH '' TA !...














Sevgili Levent Dağaşan, hem benim gibi 9 Eylül Üniversitesi mezunu hem de yıllarını yine benim gibi mizaha vermiş ağabeyim...


 Bu arada kendi ağzından kendini '' 15 Haziran 1963 Bandırma doğumluyum. İlk, orta, lise öğrenimimi Aydın Lisesinde tamamladım.1982 yılı D.E.Ü. Hukuk Fakültesi girişliyim.1988 yılında mezun oldum.1990 yılından bugüne İzmir'de Avukat olarak çalışmaktayım. Karikatürle küçük yaşlardan itibaren ilgilenmekteyim.1990 yılında Eğriye Doğruya isimli bir kitapçık yayınladım. Çalışmalarım bir takım gazete ve dergilerde yayınlanmaktadır.'' sözleriyle ifade etmektedir.''


Kendi Özel YetkiliKarikatür Sitesi http://www.leventdagasan.com/ sitesini mutlaka ziyaret edin ve o muhteşem çizgilerini görün diyorum...

19 Temmuz 2012 Perşembe

TUFAN SELÇUK VE KİRPİ SAYFASI !...





Sevgili Tufan Selçuk...



Sevgili Tufan Selçuk ile bir başka karikatürist dostum Sevgili Zafer Güven...


Kirpi Yeni Asır Sayı : 149


Kirpi Yeni Asır Sayı : 150



Sevgili Tufan Selçuk ; yıllardır tanıdığım, yakından izlediğim bir kardeşimdir. Yeni Asır Gazetesinde KİRPİ sayfasını başarıyla hazırlıyor. Sizleri Tufan'ın KİRPİ sayfasının son 2 sayısını sunarken, Tufan Kardeşime başarılar diliyorum.

FETHİ ÖZDENK KARDEŞİMİZ ARAMIZDA !...








Fethi Kardeşime bu karikatürü yayınlamamıza izin verdiği için çoook teşekkür ediyorum.

15 Temmuz 2012 Pazar

TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL BİR ÇİZGİ !...








Sevgili Menekşe Çam Kardeşimiz öyle bir güzel karikatür çizmiş. Ki blogumuza koymak için izin istemekten kendimi alamadım. Sağolsun yine bir incelik örneği göstererek bu izni verdi. Teşekkürler Menekşe Çam Kardeşim !...

12 Temmuz 2012 Perşembe

YAŞAR KEMAL TURAN'IN MUHTEŞEM ÇİZGİSİ !...










Sevgili Yaşar Kemal Turan kardeşimin bu çizgisini görünce çok etkilendim. Mutlaka HARBİCİ MİZAH'ta paylaşayım dedim. Sağolsun kendisi bana bu izni şu sözlerle verdi '' Sevgili İbrahim elbetteki yayımlayabilirsin.onur duyarım.bu benim onlarca çalışmam içinde herzaman farklı bir yere koyduğum bir çalışmadır.sevgiler,selamlar..'' Çok teşekkürler kardeşim.

11 Temmuz 2012 Çarşamba

SAVAŞ ARICI BİZLERLE !...







Savaş , bir zamanlar Devedikeni dergisini kotarmış ekipten. Mizaha yürekten gönül vermiş bir kardeşimiz. Devedikeni çok yakında internet ortamında yayınlanacak. Sevgili Savaş'ın HARBİCİ MİZAH için gönderdiği çizgilerini yayınlamaktan büyük onur duyuyoruz. Çooook teşekkürler Savaş devamını bekleriz !...














3 Temmuz 2012 Salı

UTKU GÜRTUNCA KARDEŞİMİZİN '' DİLİMİN UCU '' ESPRİLERİ 2.Cİ BÖLÜMÜYLE !...

Sevgili Utku'nun '' Dilimin Ucu '' esprilerini 2 bölüm halinde değerlendirmek istedim. Sevgili Kardeşimin '' Dilimin Ucu '' esprilerinin 2.ci bölümünü yayınlarken, yine kendisine çoook teşekkür ediyorum.












'' DİLİMİN UCU  ''  ESPRİLERİ  BÖLÜM 2



Yeni Dünya Güzeli de Venezuela'dan çıkmış. Bence Dünya Güzellik Yarışması yerine Venezuela güzellik yarışması yayınlansın tüm televizyonlarda olsun bitsin.

***

Biz niye böyle olduk demeyin boşuna. Biz eskiden de böyleydik, kameralar bu kadar çok değildi sadece.

***

Bütün renkler aynı hızda kirleniyordu. TFF kararı sezon sonuna bıraktı

***

Deliler olmasa ilk tekerlek hala bi kaya parçasıydı

***

SEVEN erkeğin ne olduğunu en iyi Pamuk Prenses bilir

***

Kulak Burun Boğaz gibi ürologların ve jinekologların da üçleme

isimleri olsa ne eğlenirdik

***

Türk erkeklerinin % 99'u Marslı kadınlara bayılıyormuş, Kıvanç Tatlıtuğ’un resmine bakıp iğrenç!! diye bağıran tek kadın onlar olduğu için.

***

Eşkıya emeklisi, öğretmen emeklisi , kabadayı emeklisi , polis emeklisi.Şu Şener Şen kendi emekli olmadan bi komedi filminde oynamayacak mı?

***

Boğaz Köprülerini o tuhaf mavi ışıkla aydınlatmanın manası taksi şoförleri geçerken sahte parayı tanıyabilsin diye mi?

***

Nükleer savaştan sonra çocuk şarkısı; " sen hiç gördün mü 2 kulaklı bir adam?"

***

Her gördüğünü isteyen çocuk mu yoksa her görüp de istediği alınan çocuk mu daha tehlikelidir?

***

Canlı yayına bağlanıp adını saklamayanlar için de ekranın altında “ismini vermek isteyen seyirci” yazılsa ama adı yazılmasa

***

İstanbul kadar telaş şehri daha kaç tane var acaba dünyada? Burada turist bile koşuyo

***

Geçmişe ne kadar fazla dönerseniz maymuna dönme ihtimaliniz o

kadar artar

***

Unutulmaz repliktir;Adile Naşit mahallece gittikleri sinemada hüngür şakır ağlamaktan bi hal olup çıkınca şöyle der: "ay ne güzel eğlendik"

***

Arabada müziğin sesini sonuna kadar açıp dinliyormuş ayaklarıyla dolaşmak, kalabalık ortamda bağıra çağıra tek başına kitap okumak gibi

***

Özgürlük bir diğerinin özgürlüğünün bittiği yerde başlıyorsa hepimiz komşuyuz en azından, bu da bi şey.

***

Yediğin içtiğin senin olsun, hesabı bize çakma yeter

***

Bir yiğit gurbete gitse taharet musluğunun olmamasına kafayı takar gelir.

***

Bilinmezlere gebe olmaktan daha zoru onlara ebe olmaktır.

***

Dünyayı kafanda taşımak çok basit. Bunun için yapman gereken tek şey amuda kalkmak

***

A musluğu bir havuzu 4 saatte boşaltıyorsa asıl problem o musluğu açık unutan salaktadır.

***

Burnunu kaşıyacakken kulağını kaşıyan da burnunu karıştırmış olur mu?

***

Ben sizin bildiğiniz sorulardan değilim

***

Aklın kestirme yoldan gitmişine deli, çıktığı yere tımarhane denir

***

62'den tavşan yapan değil 62 tavşandan tavşan çiftliği kurup iyi de pazarlayabilen para kazanıyor

***

Nasılsınız? sorusuna "sizi sormalı" diye cevap verilen başka bi dil var mıdır acaba?

***

Sevmenin yaşı yoktur. Ama sevmenin yası vardır.

***

Büyük kalça az kolesterol demekmiş. Demek ki artık kan tahliline gerek yok. Pantolonu gösteren ütüdür, kolesterolü gösteren ...

***

Aşkta doğru iki insanın denk gelmesi, bir popcorn kutusunda tamamen aynı iki mısır tanesini bulmaktan daha zordur

***

Ne 62’den tavşan yapması ya?! Ben 1111111111'den tırtılı bile zor yapabiliyorum

***

Sınır tanımaz misafirperverlik anlayışımıza bir örnek ; misafir diş fırçası ( gerçektir ) .

***

 

 

UTKU GÜRTUNCA

UTKU GÜRTUNCA KARDEŞİMİZ '' DİLİMİN UCU '' ESPRİLERİYLE HARBİCİ MİZAH'TA !...

Sevgili Utku Kardeşim ; ister duvar yazısı, ister aforizma isterse de kendi deyimiyle '' dilimin ucu '' dediği esprileriyle, yıllardır mizaha emek veren , çok sevdiğim bir arkadaşım, dostumdur. Sevgili Utku'ya bu birbirinden güzel esprilerini HARBİCİ MİZAH'ta paylaşmamıza izin verdiği için çok ama çoook  teşekkür ediyorum.








DİLİMİN UCU


Eskiden yazın geldiği suya düşen karpuz kabuklarından anlaşılırdı, şimdi ünlülerin portakal kabuğu selülit fotoğraflarının haber merkezlerine düşmesinden anlaşılıyor

***

3 temmuz’dan beri okuduğum kadar yazıyı lisede okusam şu an doktordum ben

***

"yediğin önünde yemediğin ardında.." tam anlaşılmıyor ama sanırım olay süpermarkette geçiyor

***

Karı koca arasında mutlaka bi ortak nokta vardır. En azından evlendikleri gün aynıdır.

***

Şikenin sahaya yansıması için ne olması gerek, maçın 37 – 0 bitmesi mi?

***

"sizden iyi olmasın.." nası bi lafıtr ya? olsun daha iyi olsun fena mı? fazla iyilik kaşıntı mı yapıyo anlamıyorum ki

***

evlenmek isteyen erkeğin yatırması gereken harca tek taş pırlanta denir

***

Sıcaklar daha 10 derece artacakmış, nemden öyle çıldıracakmışız ki sahlep satışları patlayacakmış.

***

- benim babam senin babanı döver.

- ne var?! benim babam da bundan nemalanır

***

Balığa çıkmak aslında sadece balina yakalamış balıkçıların kullanabileceği bir tabir olmalı aslında

***

Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla. damat sen bana bi çay koy, oğlum sen arkama yastık getir bakiim.hanım sen de şu omzumu bi ovsan.

***

Ana baba olmak başkası düşünce senin canının acıdığına şahit olmaktır.

***

Bazı fikir vardır, daha akıldan geçerken durdurulur

***

Futbolcu eşi olmak zor iş. kocan milyonların önünde sahada elin erkekleriyle düşüp kalkacak, sen de ekranda seyredeceksin.

***

Öküze boynun neden eğri diye sormuşlar, ulan daha bi deveyle öküzü ayırt edemiyorsunuz ben size ne diyeyim demiş.

***

Problemsiz bi tatil yapmak mı istiyorsun? o zaman siz siz olun A kentinden B kentine gideyim demeyin

***

Görünmez adam olsan ilk nereye gireceğini söyle sana ne kadar terbiyeli olduğunu söyliyim.

***

Kendini yalnız hissedenler yalnızca kendini hissedenlerdir.

***

Korkunun ecele faydası yok ama hıçkırığa birebir, tavsiye ederim

***

Zaman makinesini ikinci bulan çoktan geçmişe dönüp birinci bulanı ortadan kaldırmıştır. Tabii onu da yeni ikinci. Yani, bu makine hiç bulunamaz.

***

Eğer bi basket takımında sucuysan belden aşağı konuşmaktan başka çaren yok demektir.

***

Sen istediğin kadar gözünü açık tut, neye yarar fotoğrafı çekenin gözleri kapalı olduktan sonra.

***

Görünmez adam olsan ilk nereye gireceğini söyle sana ne kadar terbiyeli olduğunu söyliyim.

***

Mesleğe atılmakla meslekten atılmak arasında geçen süreye kariyer denir.

***

“Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek?” “Bu yıl çok ayva oldu kış sert geçecek.” Hava durumunu ayvalardan öğreneceksek, ayvayı yedik

***

Ünlünün hası kendi cenazesinde bile güneş gözlüğü takandır.

***

Issız adaya düşsem yanıma 3 şey ne mi alırım? Issız adaya düşeceğimi bile bile evden neden çıkıyorum ki salak mıyım?

***

Tuvalet kağıdı markaları arasındaki rekabete bakarsanız malum olaya neden” büyük” dendiğini anlarsınız.

***

Dünya malı dünyada kalır diyorsunuz da tepemizde dönen uydular ne olacak peki?

***

Kendi ölümünden sonra yapılacak helvaya ne kadar fıstık konacağının hesabını yapana pinti denir.

****

İşe gitmek için her sabah gittiğiniz mesafe meteoroloji uydusu fotoğraflarından görülebiliyorsa İstanbul'da yaşıyorsunuz demektir.

***

Deveye sormuşlar “neden boynun eğri?” deve “size ne? ben size neden deveyle konuşmaya çalışıyorsunuz diye soruyor muyum?” demiş.

***

Spor medyamızda kabızlık iyice tavan yaptı anlaşılan. Ne zamandır KAKA transferi haberi çıkmıyo baksanıza!!

***


UTKU GÜRTUNCA