25 Temmuz 2012 Çarşamba

ÖZEL YETKİLİ KARİKATÜRLERİYLE LEVENT DAĞAŞAN '' HARBİCİ MİZAH '' TA !...














Sevgili Levent Dağaşan, hem benim gibi 9 Eylül Üniversitesi mezunu hem de yıllarını yine benim gibi mizaha vermiş ağabeyim...


 Bu arada kendi ağzından kendini '' 15 Haziran 1963 Bandırma doğumluyum. İlk, orta, lise öğrenimimi Aydın Lisesinde tamamladım.1982 yılı D.E.Ü. Hukuk Fakültesi girişliyim.1988 yılında mezun oldum.1990 yılından bugüne İzmir'de Avukat olarak çalışmaktayım. Karikatürle küçük yaşlardan itibaren ilgilenmekteyim.1990 yılında Eğriye Doğruya isimli bir kitapçık yayınladım. Çalışmalarım bir takım gazete ve dergilerde yayınlanmaktadır.'' sözleriyle ifade etmektedir.''


Kendi Özel YetkiliKarikatür Sitesi http://www.leventdagasan.com/ sitesini mutlaka ziyaret edin ve o muhteşem çizgilerini görün diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder