3 Aralık 2010 Cuma

İBRAHİM ORMANCI YİNE GISGICIR ESPRİLERİYLE KARŞINIZDA !...


- Hey nereden nereye geldik be,
Konuşan Türkiye olacağımıza, Yarışan Türkiye olduk !...
- Erkeğin OLGUN’u, kadının ise DOLGUN’u makbuldur !...
- KAZIK kadar adamsın, milleti KAZIK’lamayı utanmıyor musun ?
- Eve papağan almaktan vaz geçtim,
Çünkü evde hanımdan konuşmaya fırsat bulamayacak !...
- Gesi bağlarında dolanıyorum,
Bulmuşum yarimi abanıyorum !...
- Bir entel, bir entele ‘’ Gel seninle bir polemik başlatalım ‘’ demiş !...
- Kimi insanda BİRA GÖBEĞİ bulunur,
Zengin kalantorlarda da LİRA GÖBEĞİ !...
- Artık KUVVETLER AYRILIĞI ilkesi makbul değil,
Çünkü artık bizde KUVVETLER birbiriyle kavga edip duruyor !...
- Ahhh ahh, terk ettin Sevda beni ama,
Terk etmedi Sevdan beni !...
- Ekstrem sporlarla uğraşamıyorum,
Onun yerine kredi kartı ekstresi ödüyorum !...
- Şu tuvaletçilik işinde, B.K gibi para var diyorum hani !...
- Boşuna saraydan kız falan kaçırmayın,
Gidin evlilik programlarından kız bulun kendinize !...
- KURT PUSULU HAVAYI SEVER !...
- Birine kızdığımızda ‘’ Hasta etme adamı ‘’ diyoruz ama,
Güzel bir hatunu gördüğümüzde hemencecik ‘’ Hasta ‘’ oluveriyoruz !...
- Ehh daha ilk randevuda, kıza çiçek alacağına,
çiçekli don alırsan başına çantayı yersin mirim !...
- Bu da oldu sonunda… Kredi kartına taksitle fuhuş yapılıyormuş.
Yakında iki kat bonus, iki ay ekstre erteletme… Tövbe allahım !...
- Ehhh kimi kadınlar PİSİ bağımlısıdır, kimisi de PC !...
- Katip arzuhalimi yaz PC’ye böyleeeeeeee !...
- Ahhh oğlum ah, Kaymakam olacağına, az daha çalışsaydın da
Ormancı türküsünü okusaydın ya !...
- Lokman Hekim gelse yaram azdırır /
Yaramı sarmaya bir 90-60-90 gelsin !...
- Ahhh Nuri Amca ahhh,
Bahçene giden topumu kesmeseydin, bugün Fenerbahçe’de kaptan olurdum !
- Kızını dövmeyen, yarın onu televizyonda dizide görebilir yani !...
- Lütfen çimlere basın basın ama,
Nasırlarıma basmayın kardeşim be !...
- Çıtayı yükselttim… Bir gün bir Çıta ile aynı kafese gireceğim !...
- Aynı yolun yolcusuyuz ama,
Ben yaya gidiyorum, o Mersedes ile !...
- Polyanna, belediye otobüsünde ellenince, Polyannacılığına kahretti !...

Önemli Not : Fon resminde kullanılan duvar yazıları bana ait değildir. Sadece görsel bir güzellik oluşması için kullanılmıştır.


İBRAHİM ORMANCI -İZMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder