15 Ağustos 2011 Pazartesi

ERDİNÇ UTKU '' YÜKSEK YERİLİM HATTI '' İLE ARAMIZDA !...




Erdinç Utku benim gibi duvar yazıları yazan bir mizahçı kardeşim. Kendisi Belçika'nın başkenti Brüksel'de yaşıyor. Aynı zamanda Cumhuriyet'te 2 haftada bir birbirinden güzel Pazar yazıları yazıyor.Aynı kulvarda olduğumuz halde, birbirimizi asla rakip olarak görmedik. Aksine hep dost olduk. Ben Erdinç Kardeşim'in dostluğundan hep onur duydum. İkimizin yüreğinde de yitirdğimiz Deniz Som'un acısı var. Çünkü Deniz abi bizim yazılarımızı yayınlardı. Ruhu şad olsun...Erdinç Kardeşim'e yazılarını sizlerle paylaşmama izin verdiği için çok teşekkür ediyorum...

YÜKSEK YERİLİM HATTI
• Ramazanda fiyatlar fırladı: Kazık yedim, orucum bozulur mu hoca efendi?
• Panpiş BASIN Hilal Cebeci’nin BASENini tartışmakla kalmadı, şimdi de köşe yazarı yaptı: Yaşas...ın BASEN ÖZGÜRLÜĞÜ!
• Terör zirveleri arttıkça, terör zirveye tırmanıyor!
• Bir Türkiye Masalı: “KUL” kedisi
Başrol: vatandaş “SİNDİRİL”la...
• Kelimeler yetersiz kalıyor, artık RAKAMLAR konuşuyor hayatımızda!
***
• AKP çözümü buldu. Düşük kur politikası: her derde DEVAlüasyon!
• Bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle yarın bazı semtlere Hilal Cebeci verilemeyecektir!
• Eskiden gazeteler "ÖZEL HABER" verirdi. Şimdi "ÖZEL HAYAT HABERİ" veriyorlar!

ERDİNÇ UTKU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder