16 Mart 2012 Cuma

HARBİCİ MİZAH 100.CÜ BLOGUNU YAYINLADI !...

Bu okuduğunuz blog HARBİCİ MİZAH'ın 100.cü blogu. 2009 Mayıs ayında ilk blogunu yayınladı. 2012 yılına gelinceye değin , hiç bir kuru gürültüye, tehdite, kötü söze pabuç bırakmadı eyvallah... Diyeceksiniz ki '' Mizah dediğin üretim olayı. Kuru gürültü, tehdit ve kötü söz nasıl oluyor ? ''. Bunu yapanlara sormak gerek elbette. Ben 25 yılı aşkın mizah yazarıyım. Yazılarımı yayınlatırken asla ücretten bahsetmedim. Yalnız bir olay istisna. Ben yazılarımı yayınlarken telifin t'sinden bile bahsetmediğim halde , yazdığım derginin kapanmasından sonra telif vermekten bahseden arkadaşa arka çıkanlar benim o arkadaşı lincekalkıştığımı bile yazabildi .O arkadaşı lince kalktığımı söyleyen arkadaşa 2 kez mail atttığım halde bana bir yanıt bile yazamadı. Bu nasıl bir lince kalkışmadır ki, arkadaş telif vereceğini ve hesap numaralarını isteyinceye değin teliften bahsetmedim. Ve '' Alacağım telif kaç TL idi ? '' diye kendime bile sormadım bile... İbrahim Ormancı olarak ben , yazılarımı yayınlayan başka bir derginin künyesinde adımı göremeyince '' Ölmüş insanların bile künyede adı var. Benim adım niye yok ? '' diye sorduğum için tehdite ve hakarete maruz kalmışım. Ve maddi olarak tek bir kuruş istemediğim halde. İbrahim Ormancı olarak ben, bir mizahın duayenlerinden arkadaşı eleştirince, hakarete maruz kaldım. Ve o şahıs o yazdığı - Ve görüşlerine yüzde yüz gazeteden - tıpış tıpış gitti. Ben haklı çıktım. Harbici Mizah olarak, yayınladığımız bütün çalışmalar için , arkadaşlardan izin alarak , emeğe ve alınterine ne denli saygılı olduğumuzu kanıtladık. Hiç bir zaman susmadık, susmuyoruz, susmayacağız. Doğru bildiğimizi her zaman, her koşulda haykırmaya devam edeceğiz. Bizi bu günlere getiren gönül dostlarımıza şükranlarımı sunarım !... İBRAHİM ORMANCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder