13 Nisan 2013 Cumartesi

ATİLLA ATALAY VE SIKILHAN !...

 
 
 

 
 
Üst resimde yakışıklı ağabeyimiz Atilla Atalay... Alt resimde İbrahim Ormancı ve Atilla Atalay Hıbır Dergisinde birlikte.
 
 

SIKILHAN


- Alo Sıkılhan, Bunalgül ban, bişi söölicam; internetten bakar mısın ben şu anda nerde görünüyorum? Kanyon'da Zara'dan çek in yaptım telefonla... Nette "Bunalgül Kanyon Zara'da" yazıyo olması lazım...
- Sanica Boru Elazığ Spor maçında gözüküyosun Bunalgül...
- Bişi söölicem ciddiyim ben ama. Bi bakar mısın netten, nerde gözüküyorum. Zara'dan çıktım, Starbucks'tayım şu an, orda ne yazıyo?
- Bizi...
m burda internetler kesik Bunalgül. Sokakta patlak varmış, eve gelmiyo, yollarda layklar twitler akıyo...
- Ya dalga geçmaz misin lutfan! Benim telefonun çek-in uygulamasında bi problem var. Dün Beşiktaş Pucca'dan çek in yaptım, eve gelip netten baktım "Bunalgül Sütlüce Mezbahasında" yazıyo... Şişli Cal's JR.'dan çekin yapıyorum, Üçkuyular Minibüs Durağı'nda gözüküyorum. Palladium'dan çek in yapıyorum, Cankurtaran Zührevi Hastalıklar Hastanesi'nde görünüyorum. Bişi söölicam, gülmaz misin lutfan? Olabiliyo bööle şeyler. Büzge de Yeşilköy Dışhatlar Terminali Air Caffé'de çekin yollamış, ben baktığımda Esenyurt Çorumlular Kıraathanesi önünden giriş yapmış gibi gözüküyodu. Hep bööle oluyo, ya ama deliricam yaaa...
- Bi delir bakalım nerde görünüyosun?
- Bak haala ya! Ne dalga geçiyosun be insanla tek yumurta öküzü! Bişi söölim mi, sen müebbet olarak hayvan barınağından, Sığırkent 2 Blokları'ndan çekin yapan bi insansın Sıkılhan. Yiğıvrançlık sektörünün reklam yüzü, ezikliğin yükselen yıldızısısın, Beşşar Esed yaradılışlı luuzır, Âkill Bill Vol 2 sin...
- Şiz of çeksem karşıki dağlar yıkılır, ehe...
- Şizofren sana benzer, basen lalesi! Çık hayatımdan, tımam mı!

* * *

- Alo Sıkılhan benim ben Ömür Dayın. Femen için düğmeye bastım, kolları sıvadım, yeğen. Kademeli olarak bütün çıplak karıları buraya çekeceğim. Hadi siz de gelin kızlı erkekli bi grup. Baharda acaip şenlikli olacak buralar...
- Femen mi?
- Hemen gelin yatacak yer çok. Gelirkene benziklikten bira felan da alın. Ben Femen Grubu'nu kışkırtıyorum internetten, bugün yarın gelirler cırıncıblak. Eylemler yapılır, gadın bedeni üzerindeki baskı gınanır, şarkı bilenler şarkı okur, fıkraa bilenler fıkraa anlatır, papatya fotoları paylaşılır, herkeş birbirini layk eder, paylaşım paylaşımı govalar... Sonrasını biliyon zaten, "gencler ilerleyen saatlerde alkolun da etkisiyle..." Ehehehe... Bu arada sen çoktan telefonu ecdadının suratına gapadın dey mi? Alo... Gapat sen daha, yarın burda Femen memeleri sallarkene çok ararsın bu Ömür Dayı'nı, o zaman da ben açmaycam telefonu. Sen atayı, babayı bilmezsen ata baba da seni bilmez, it!

* * *

- Alo Sıkılhan, Enes ben, kardeş. Nasısın, iyisin inşallah, ticared edelim mi? Beraberce bi miktar rızıklanmaya ne dersin? Nefsin siyah cip çekmiyor mu, doğru söyle, minik bir ihalen olsun istemez misin? Manzaralı bir kral dairesi, sultan balkonu, ipek ceked, halis organik pamukdan atlet ve don giymek istemez misin? Nefsimiz, istiyor da istiyor... Ah nefsi emmare.. Kardeş sana söylüyorum... Alo dünya nimetlerinden Sıkılhan'a, orda mısın Sıkılhan... Ehehhe...
- Ben telefona karşı nefsimi köreltip terbiye ettim Enes. Ordaki kırmızı düğmeye basıyorsun kapanıyor, sen de dene...
- Dur hemen kapama bu süper bi ticared buldum. Okumuşsundur çeşitli devlet dairelerinde yeni tabelalar yaptırtılıyor, T ve C gibi bazı harfler kaldırılıyor felan. Ben işin siyasetinde değilim, rızkıma bakarım. Madem ki bir toplu tabela değişimi işi var bunun bir de ticared ciheti vardır. İhalesini bulup girelim derim ben. Sökülen çıkma harflerle de ayrı bir ticared kapısı açılır, hurdaya verirsin, eritir yeni harf yaparsın, özlü söz yazarsın, yaparsın oğlu yaparsın. Ha ne diyorsun? Gel ortakçı olalım... Alov... Kapadın mı kardeş? Anca kapa sen zaten, iki harfi bi araya getiremez, versen iki koyun güdemez... Sorsan buna "be birader sen ne iş yaparsın vizyonun misyonun nedir?" diye El cevab: kapatırım! İyi o vakit kapa telefonu gitsin. Herkes büyük resmi görebilecek deye bişey yok tabi... Kapa sen iyisi mi kapa...


ATİLLA ATALAY


Not : Atilla Atalay ; Sıkılhan'ın en yeni bölümünü facebook hesabında yayınladı. Kendisinden HARBİCİ MİZAH'ta yayınlamak için izin istedim. Kendisi , bu isteğime sadece beğenerek yanıt verdi. '' Abi yorumumu beğendin. Benden günah gitti. Bak yayınlıyorum '' minvalinde bir yorum daha Sıkılhan'ı HARBİCİ MİZAH'ta yayınlıyorum. Çok teşekkür ederim Atilla Atalay Ağabey !...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder